Lost or not or what

N

emyslím si, že vás následující článek nutně obohatí. Pokud vás to zajímá, dozvíte se něco z mého soukromí a zjistíte víc o tom, co jsem zač. O to mi ale nejde. Chci vám ukázat, že „není všechno zlato, co se třpytí“.  Že každý jsme jiný, každý máme nějakou tu nedokonalost, a že to je právě na světě to krásný.
I když to znamená, že budu muset vytasit některé ze svých (našich) “trumfů”…

party (2).jpg

Miluju sociální sítě, myslím si, že když lidé inspirují lidi, je to geniální. Jeden druhému tak můžeme poskytnout inspiraci, otevřít oči vlastním pohledem na věc či utvořit jasné hranice toho, co nechceme. Na druhou stranu instagramové fotky a různí „beauty gurus“ tak trošku přibarvují realitu. Na některé jedince to může mít naopak negativní vliv a spouštět v nich pocit, že nejsou dost dobří, když nevypadají jako ta či ten.

Jenže život je víc než instagramové fotky, a za každou z těch instagramových fotek stojí zástup podobných těm v tomhle článku. Kdo tvrdí, že ne – KECÁ. 

Proto…vítejte ve světě mých eskapád! 

IMG_5639_postcard.jpg

1. Než jsem si koupila tuhle sukni, zkusila jsem si jí 3x. Ve třech různých dnech. Ve dvou různých velikostech. Nejdřív byla moc drahá, rozumíte…málo látky za moc peněz. Za tu cenu bych přeci měla celý dlouhý džíny. Pak jsem v ní měla spláclej a velkej zadek. Ale pořád mi nedala spát, myslela jsem na ní dnem i nocí. Nakonec jsem si vzala na pomoc kamarádku, tu nejlepší. Díky Kateřinko, tvoje „prosimtě vždyť je to sexy, promiň, vím, že to zní trochu úchylně, ale jinak to vyjádřit neumim. Kup si jí a pojď.“, mě přesvědčilo. Tak jsem si jí koupila. Najednou nebyla drahá ani mi nevadilo, že mi pne přes zadek. Po vyprání to pnout prostě přestalo nebo to možná nikdy nepnulo.

IMG_5661_postcard.jpg

Ta sukně je neoblíbenější a nejvytíženější část mýho letního šatníku.

IMG_5056_postcard.jpgIMG_0222_postcard

2. Moje ségra a nejen ona si občas myslí, že jsem úplně padlá na hlavu, že jsem se zbláznila. Většinou to neřekne, ale vždycky jí to poznám na výrazu. Já si to někdy myslím taky. 😀

IMG_4735_postcard.jpgIMG_2030_postcard.jpg

3. Ne vždycky vypadám tak, jak bych si přála. Ale naučila jsem se přijmout vlastní „nedostatky“ a „nedokonalosti“, protože mě dělají mnou. Odjakživa mě přitahuje kromě tajemna taky to něco, co je tak trochu mimo, tak trochu přes čáru, vhání mi to do žil adrenalin. Občas se prostě vzbudím a vypadám, jako když jsem strčila prst do zásuvky. Nebo prolítla roštím. No, a nebo obojí. Občas tak vypadám i celý den. Občas i jindy než v neděli.

1 (4)_postcard.jpg

4. Jednoho dne jsem během oběda pronesla, že jako svatební jídlo chci kuře na paprice. Pokud se tedy někdy vdám. S karlovarským knedlíkem. Proč? Protože ho miluju. Moje kulinářská rodina si myslí, že jsem se zbláznila. Prý je to nepřípustný. Já nechápu proč…ale mamka málem spolkla vidličku a spadla pod stůl. Ségra jen nechápavě protočila oči. Táta se raději vůbec nevyjádřil. Tak na tom asi něco bude…

CQRJ4557_postcard

 

5. Někdy si připadám, že se jenom propadám.

IMG_5056.JPG

Dočetli jste až sem? Gratuluju a děkuju!

Doufám, že jste si něco odnesli, ať už v pozitivní slova smyslu nebo ne.

Opravdu upřímně, s láskou a s trochou studu 😀

Nikola ❤

Leave a Reply

