Pink Dress

DSC_0244DSC_0215_postcardDSC_0248DSC_0262Dress – H&M, Shoes – Vans, Gold Necklaces, Rings – H&M

Když jsem byla mladší, fascinovala mě velkolepá města, moderní budovy a všude spousta lidí. New York je stále na mém wishlistu, ale mnohem víc mě začala přitahovat příroda, nebe, božský klid a ta lehkost bytí, kterou s sebou nese venkov. Objevila jsem kouzlo ranního vstávání, chápejte 7 – 8. Dřív bylo cokoliv před 10 nekřesťasky brzo! Miluju být úplně sama, když jdu běhat. Miluju, jak je ticho. Kolem mě se rozléhá jen příroda a zpívají ptáci. ❤

Neříkám, že napořád, ráda se zase vracím do civilizace, do města plného možností. Rozhodně ale toužím po úniku z městského života mnohem častěji, pravidelně a na delší dobu. Kdyby mi někdo v 18 řekl: “miluju to ranní božský ticho a zpěv ptáků”, pravděpodobně bych si ho v hlavě zařadila do kolonky “cvok” a věnovala mu jeden velký nechápavý výraz. Asi tak, jak se na mě čas od času dívá moje 15-ti letá sestřenice. 😀

Dospívám?…Řekla bych, že jo. Pomalu.

P.S.: To běhání je ve skutečnosti rychlo-chůze…říkají tomu power walk, nazvěme to tedy tak.

N.

Leave a Reply

